Brand design
Een toekomstbestendig merk is intuïtief, beweegt je doelgroep en helpt bij het realiseren van je doelen.
Een sterk merk is als de wind in je zeilen. Wij ontwikkelen dynamische merken met een digital-first mentaliteit. Inclusief een merkverhaal, copyplatform en een designsysteem dat kan worden toegepast op alle touchpoints. Samen bouwen we aan iconische, digitale merken.
Brand (re)positioning
Een onderscheidende, toekomstgerichte positionering is het fundament voor relevante klantervaringen. Onze aanpak leidt tot sturende instrumenten voor propositieontwikkeling, UX en communicatie. De merkstrategie sluit aan op langeretermijndoelen en wordt praktisch uitvoerbaar door een merkkompas met merkwaarden, richtlijnen en een vlammend manifest in de stijl van het merk.
Identity design
De identiteit van het merk: de manier waarop het merk zich (online) presenteert. Een sterke digitale identiteit zorgt voor een consistente en herkenbare merkbeleving, waardoor klanten vertrouwen opbouwen en zich verbonden voelen met het merk.
Afhankelijk van de aanleiding en uitgangssituatie ontwikkelen we een volledig nieuwe stijl, of doen we een re-design van bestaande componenten. Daarnaast leggen we in de identiteit ook de communicatiestijl, zoals tone of voice vast.
Design systems
Op basis van de digitale identiteit ontwikkelen we een design system. Dit zijn de gestandaardiseerde elementen van de identiteit (kleuren, lettertypes, vormentaal etc.) en richtlijnen, zodat de identiteit consistent toegepast kan worden op allerlei uitingen en kanalen. Daarmee creëer je naadloze gebruikerservaringen en versterk je je digitale merk.