Versterking voor de klimaatdoeners

Wij geloven dat jouw technologische doorbraak positieve verandering kan brengen. Door onze ervaring met Fastned en The Ocean Cleanup maakten we het onze missie om purpose-driven tech op te schalen.

Wij bieden duidelijke, uitgebalanceerde verhalen om jouw probleem en oplossing onder de aandacht te brengen. En het publiek te betrekken met datagedreven verhalen. Daarnaast helpen we bij het veiligstellen van financiering.

Fastned is een bedrijf met een hele eigen cultuur en aanpak, terwijl dit van buiten niet echt zichtbaar was. Met hulp van Norday hebben we een visuele identiteit ontwikkeld die dit DNA goed weergeeft en daardoor past als een jas.
Niels Korthals AltesChief Commercial Officer Fastned

Data driven storytelling

Als technische organisatie zit data in de kern van alles wat je doet. Of het nu gaat over het meetbaar maken van je impact, of het bewijzen van je technologische oplossing; je vertelt of ondersteunt het verhaal zeer waarschijnlijk met data.
Inzicht in data kan je boos of hulpeloos laten voelen, maar ook hoop geven. Door data op de juiste plek in te zetten kan je gebruikers en fans het gevoel geven dat ze achter de knoppen zitten en meewerken aan de oplossing. Doordat data vaak open is voor interpretatie is het een ideaal startpunt voor gepersonaliseerde storytelling.

graphic picture showing graphs and numbers as an illustration

De website als motor van groei

Je marketing ecosysteem is gebouwd met de website als het centrale element. Verschillende marketingdoelstellingen passen bij verschillende fasen van de groei. Daarbij gaat het soms over het ophalen van funding, zoals bij Fastned waar we al meer dan 200 miljoen ophaalden met de uitgifte van obligaties. Of het gaat over het converteren van bezoekers naar loyale gebruikers op de lange termijn.

Onze tech for good cases

Ready to change things?

Rolf Coppens

Ook je groei versnellen met een sterk merk? Neem contact op met Rolf Coppens

Rolf Coppens's Linkedin